یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرادی

حوزه/ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: امیدواریم مجمع علمی اندیشمندان جهان زبان گویایی برای تبیین و رساندن مظلومیت مردم غزه به مردم جهان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پنجمین کرسی بین‌المللی مجمع علمی اندیشمندان جهان با موضوع حوادث غزه و با تاکید بر پیام شهدا ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

دکتر مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: غزه منطقه پر تراکم جمعتی دنیا است که حدود ۹۸ درصد آنان مسلمان هستند و ظلمی که بر آنان روا رفته، نشان از یک برنامه استکباری دارد که دنیا هم در مقابل آن سکوت اختیار کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، با اشاره به اینکه امیدواریم تا این مجمع بتواند زبان گویایی برای تبیین و رساندن مظلومیت مردم غزه به مردم جهان باشد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسات مختلف در مورد حمایت از مردم فلسطین و غزه سخن گفته‌اند و جنایتی که بر این مردم رفته را لکه ننگی بر دامان بشریت بیان کرده‌اند که این موضوع باعث سر افکندگی بشریت در زمان ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه اقداماتی که اکنون در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان با وجود مراکز و جمعیت‌های دانشجویی انجام می‌شود، حکایت از جریان سازی در این خصوص دارد، خاطرنشان کرد: اگر این جریان سازی به گفتمان سازی تبدیل شود، می‌تواند موجب شبکه سازی در تبیین حقایق و رفع مشکلات مردم مظلوم جهان شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه اهالی غزه نمی‌خواهند زیر بار زور بروند و ظلم را بپذیرند، ابراز کرد: اکنون در سالروز بزرگداشت شهدا و صدر فرمان امام راحل(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید شاهد برگزاری این نشست هستیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha