دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی

آیت الله سید محمد تقی مدرسی گفت: فتنه‌هایی در کمین مردم عراق است و باید برای مقابله با آنها آماده باشیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق مراسمی در جهت تجلیل از دانشجویان فعالی که اداره برنامه‌های مذهبی و سمینارهای فرهنگی را در دانشگاه‌های مختلف عراق بر عهده داشته‌اند برگزار کرد.

آیت الله مدرسی در سخنرانی خود در این مراسم نسبت به فتنه‌های نهفته در عراق هشدار داد و همگان به ویژه جوانان را به آمادگی برای مقابله با آن فراخواند.

او با تأکید بر اینکه جوانان باید پرچم هدایت مردم را به دوش کشند، خاطرنشان کرد: در روایات ما آمده است که رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) در روز قیامت در حالی که پرچم حمد را به دوش می‌کشند می‌آیند و میلیون‌ها نفر از پیروان راه اسلام واقعی گرد آن جمع می‌شوند و ایشان آن را به امیرمؤمنان علی (علیه السلام) تحویل می‌دهند، اما در اطراف آن پرچم بزرگ پرچم‌های کوچکی نیز وجود دارند که لابد آن پرچم‌های کوچک در دستان جوانان پیشگام می‌باشند.

این عالم عراقی در سخنرانی خود، تغییر واقعی و توانمند ساختن دین در اداره زندگی را متوقف بر سه محور "احساس مسئولیت نسبت به جامعه و کشور"، "التزام به وحدت و حضور داشتن گرداگرد علما" و "جهاد در راه خدا و دفاع از دین" دانست.

گفتنی است این محفل مشتمل بر توزیع لوح تقدیر بود و از صدها تن از دانشجویان به خاطر نقش مؤثر در گسترش فرهنگ صحیح دینی از طریق فعالیت‌های مختلف تجلیل شد.

آیت الله مدرسی: مردم عراق برای  مقابله با فتنه‌های پیش رو آماده باشند

آیت الله مدرسی: مردم عراق برای  مقابله با فتنه‌های پیش رو آماده باشند

آیت الله مدرسی: مردم عراق برای  مقابله با فتنه‌های پیش رو آماده باشند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha