یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام سلطانی

حوزه/ معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، گفت: در ایام ماه رمضان مبلغان، جهاد تبیین را از اولویت های خود در عرصه تبلیغ قرار دهند.

حجت‌الاسلام صفدر سلطانی معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، ماه رمضان را فرصت بندگی و تاثیر گذار بر زندگی دانست و اظهار داشت: در این ماه دل های مومنین به عبادت خدا بیشتر متوجه می شود، و میل انسان به مسیر حقیقت و هدایت بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ماه مبلغین و طلاب و روحانیون بهترین فرصت را برای تبلیغ دارند، افزود: اهتمام ویژه مبلغین به تبلیغ که از وظایف مهم و اصلی است باید با اهتمام بیشتری صورت گیرد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین اشاره و اظهار داشت: جهاد تبیین در ایام تبلیغ یکی از وظایف بسیار مهم مبلغان و مبلغات در عرصه بازنشر ارزش ها و معارف اسلامی به مردم و جامعه بویژه نسل جدید است.

حجت‌الاسلام سلطانی در این باره گفت: انسان هنگامی که تکلیف و وظیفه را شناخت توانایی به موقع راهبری کردن در میدان عمل را به سهولت انجام می دهد و امروز برای مبلغان و مبلغات جهاد تبیین یک راهبرد اساسی است که برای دستاوردهای انقلاب و ارزش های اسلامی وارد عمل شده و هر گونه عقب گرد عواقب جبران ناپذیر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در مسیر جهاد تبیین بصیرت شرط است و مبلغی که دارای بصیرت کافی باشد به موقع در میدان عمل وارد خواهد شد و موفقیت های چشمگیری در عرصه تبلیغ خواهد داشت.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، گفت: نتیجه ندانستن تکلیف و به موقع عمل نکردن پشیمانی است، در واقعه عاشورا نیز افرادی مانند توابین در زمان یاری امام زمان خویش تعلل کردند و بعد از شهادت امام حسین (ع) پشیمان شدند و دیگر تاثیرگذار نخواهد بود.

وی در بخش دیگر به با توصیه به مبلغین و مبلغات افزود: هنر و رسانه در جهت ترویج جهاد تبیین نقش ایفا می کنند و مبلغان نیز در همین راستا می توانند با بهره گیری از این دو عنصر تاثیر گذار روایت گری صحیح از مبانی دینی و دستاوردهای انقلاب را به مردم عرضه کنند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، در ادامه اظهار داشت :دشمن با این دو ابزار به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، و به دنبال تحریف حقایق انقلاب با بزک کردن چهره طاغوت برآمده تا جوانان و نسل آینده را از جمهوری اسلامی دور کند.

حجت‌الاسلام سلطانی ادامه داد: مبلغین باید در عرصه های مختلف فعالیت های اجتماعی اعم از فعالیت های جهادی و آگاهی سازی جوانان نسبت به اتکا به توان داخلی و دستاوردهای های انقلاب اهتمام ورزند و استقلال و آزادی برآمده از حقایق دینی و ملی را در بین مردم نهادینه کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جهاد تبیین علاوه بر دستاوردهای انقلاب و ارزش های متعالی اسلامی باید گنجینه ای باشد که در تمام عرصه ها به راهبرد قوی در تمدن سازی منجر شود و نسل آینده که محور این گام است بتواند در میدان عمل پرچم را به دست گیرد.

۳۱۳/۶۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha