شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1143869
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
ا

حوزه/ طی حکمی حجت‌الاسلام سیدباقر درخشان به عنوان امام جمعه جدید بخش فین منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با حکم حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت‌الاسلام سید باقردرخشان به عنوان امام جمعه جدید فین منصوب شد.

در متن حکم حجت‌الاسلام درخشان آمده است:

شبکه نورانی نماز جمعه، این ثمره مبارک خون شهدای گرانقدر و یادگار امام پس از احیاء درام‌القرای جهان اسلام، مسیر شکوفایی، ارتقای کیفی و افزایش اثربخشی را ادامه خواهد داد تا به مثابه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاص از روند تمدن‌سازی در گام‌دوم‌انقلاب پشتیبانی نمایید.

از این رو با اعتماد به فضل الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر، ضمن قدردانی از مجاهدت‌های جناب‌ حجت‌الاسلام سید حسن معنوی در دوره تصدی، بد اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، از طرف رهبر معظم‌انقلاب اسلامی، جنابعالی که به حمدالله از شایستگی علمی و عملی و روحیه انقلابی برخوردار هستید به عنوان امام جمعه بخش فین استان هرمزگان منصوب می‌شوید.

امید است در هماهنگی کامل با خطی مشی ولایت و امامت، علاوه بر اقامه با شکوه نماز جمعه و ارائه خطبه‌های بصیرت بخش و وحدت آفرین، بر صیانت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی و مبانی عزت آفرین نظام مقدس اسلامی در کنار ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی همت گمارید.

بی شک دستیابی به این مهم با نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی در کنار حفظ زی‌طلبگی و روحیه مردم‌داری میسور می‌شود و ان‌شاءالله طی این مسیر خطیر، با حمایت و هدایت نماینده معزز ولی فقیه در استان هرمزگان در کنار بهره‌مندی از تجربه و اندوخته ارزشمند صاحب‌نظران، پیشکسوتان و روحانیت معظم، همیاری و همدلی جوانان مومن و انقلابی، همراهی مردم شریف و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای منطقه، قرین سربلندی و توفیق روز افزون خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha