سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
لبنان

حوزه/ شیخ احمد القطان و شیخ ماهر عبدالرزاق با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله، دیدار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت «قولنا و العمل» و شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جمعیت «اصلاح و وحدت» با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله در مقر این شورا در بیروت، دیدار کردند.

این دیدار که با حضور شیخ عبدالمجید عمار مسئول پرونده اسلامی و عضو شورای سیاسی حزب الله برگزار شد، آخرین تحولات منطقه ای و محلی  به ویژه وضیعت غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شیخ القطان پس از این دیدار گفت: امروز ما مفتخر به دیدار ابراهیم امین السید شدیم و با وی در مورد آخرین تحولات به ویژه وضعیت غزه گفتگو کردیم و ما با ایستادن در کنار مردم خود در غزه، صدای خود را به همه مردم شریف جهان می رسانیم. کاری که ما در لبنان برای حمایت از مردم خود در غزه انجام می دهیم، کمترین وظیفه ماست.

وی ادامه داد: ما در کنار همه لبنانی‌های شریف و مقاومت در لبنان در وظیفه‌ای که در قبال مردم خود در غزه انجام می‌دهیم می‌ایستیم و معتقدیم که برادرانمان که در غزه، در جنوب لبنان، در یمن، در عراق و هر جا که مقاومت است، به شهادت می رسند، همه از قدس و مسجد الاقصی دفاع می کنند.

بنابراین، این وظیفه همه ملت‌های عرب و اسلامی است که برای حمایت از مردم و برادران ما در غزه قیام کنند و از آنها حمایت کنند و وظیفه همه حاکمان سازشکار این است که این جنگ را متوقف کنند، به ویژه که در ماه مبارک رمضان هستیم، وظیفه امت اسلامی است که برای جلوگیری از این نسل کشی سخت بکوشند.

شیخ عبدالرزاق نیز به نوبه خود گفت: صداهایی که هر از چند گاهی در مورد موضوع جنوب می شنویم از جانب برخی از کسانی است که مدعی حاکمیت در لبنان هستند، به دشمن صهیونیستی در تداوم و عمل به جنایات آن خدمت می کنند و شهدایی که مقاومت در لبنان تقدیم کرد برای حمایت از مسائل امّت است و ما می دانیم که خیانت و مشارکت بزرگی از جانب اعراب وجود دارد، زیرا این جنگ بین صهیونیست ها، آمریکایی ها و اعراب مشترک است.

وی از ملت‌های عرب خواست در مقابل این پروژه بزرگ برای نجات غزه قیام کنند، غزه که امروز با وجود زخم‌ها و مصیبت‌ها، با خون شهدای خود پیروزی و استواری خود را در برابر تجاوزات آمریکایی – صهیونیستی، می‌نویسد.

شیخ عبد الرزاق به یمن درود فرستاد و گفت: یمن قهرمانی است که با وجود محاصره، در صحنه بین المللی ثابت کرده است که در قلب غزه وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha