یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و تعطیلی مدارس در این ایام، اضافه کرد: ستاد اسکان میهمانان نوروزی آمادگی لازم را داشته باشند و کمبودها را در مدارس رفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آخرین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به ریاست فرماندار و با حضور عابدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر و دیگر اعضا امروز در سالن جلسات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، عنوان کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای مایوس کردن مردم عزیز کشورمان بکار بستند که مردم در انتخابات پای صندوق نروند.

وی افزود: مردم خوب کشورمان خصوصا در شهرستان بوشهر با مشارکت خود نقشه های دشمن را ناامید کردند و در این زمینه قشر فرهنگی ما نهایت همکاری را در امر برگزاری انتخابات داشتند.

فرماندار بوشهر با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و تعطیلی مدارس در این ایام اضافه کرد: ستاد اسکان میهمانان نوروزی آمادگی لازم را داشته باشند و کمبودها را در مدارس رفع کنند.

رحیمی همچنین در مورد موفقیت دانش آموزان شهرستان بوشهر در المپیاد علمی کشور افزود: از استان بوشهر ۱۰۶ دانش آموز به مرحله دوم راه یافتند که از این تعداد ۸۷ نفر(بیش از ۸۰ درصد) از دانش آموزان شهرستان بوشهر بودند.

وی گفت: سال گذشته نیز در استان سه مدال (یک طلا و دو برنز) کسب گردید که هرسه از دبیرستان شهید بهشتی شهرستان بوشهر بودند و مرحله دوم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد که انشاالله این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

به گزارش حوزه، در پایان از تعدادی از فرهنگیان شهرستان بوشهر که در انتخابات اخیر نهایت همکاری را داشته بودند با دادن لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha