دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: رمضان ماه نزول قرآن است، بنابراین باید در این ماه عزیز خانه‌های ما به محافل انس با قرآن کریم و کلام وحی مبدل شود.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان در سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال برای بندگان خود همیشه فرصت‌های بازگشت به خویشتن و معنویت قرار داده است بنابراین باید قدر این فرصت ها را به خوبی بدانیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ماه رمضان ماه عزیزی است که باید قدر آن را بدانیم و از لحظه لحظه آن نهایت بهره و استفاده را ببریم.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه روزه تمرین تقوا و پرهیزگاری است، خاطرنشان کرد: فردی که روزه دار است تنها از خوردن و آشامیدن امساک نمی‌کند بلکه فرد روزه‌دار باید عمل و کردار و نیتش نیز خدایی و معنوی باشد و در مسیر حق گام بردارد.

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ماه پربرکت رمضان باید چشم و گوش ما را بیدارتر از هر روز دیگر باشد، در این ماه باید بیش از گذشته به یاد فقرا و طبقه‌های ضعیف جامعه باشیم و به نوعی از آنان دستگیری نماییم که اجر این کار در نزد خداوند بسیار بالاست.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: رمضان ماه نزول قرآن است، بنابراین باید در این ماه عزیز خانه‌های ما به محافل انس با قرآن کریم و کلام وحی مبدل شود.

وی در پایان بیان داشت: انس با قرآن کریم و تأمل در گفتار خداوند متعال در این کتاب الهی چراغ راه ما در زندگی دنیوی و اخروی است؛ بنابراین سعادت بشریت در این کتاب بزرگ نهفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha