یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1144043
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی  نخستین دوره شهردار برتر

حوزه/ نخستین دوره جایزه شهردار برتر در سطح استان خراسان رضوی با حضور و سخنرانی وزیر کشور، معرفی شهرداران برتر شهرستان‌های این استان در سالن همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، یعقوب علی نظری، استاندار خراسان رضوی امروز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه، در نخستین دوره جایزه شهردار برتر در سالن همایش‌های مجتمع شهدای سلامت اظهار داشت: ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی در بخش‌های مختلف استان در تحقق اهداف کلان و مشترک استانی بسیار حائز اهمیت است که ضمن انجام وظایف در دستگاه‌های مختلف به نحو احسن این هم‌افزایی فی‌مابین رقم بخورد.

وی تأکید کرد: در جغرافیای شهری، در شهرها متولیان امور و اداره شهرها بر عهده شهرداران است، تلاش می‌شود سال‌ به‌ سال این موضوع برجسته‌سازی شود و همان‌طور که به فعالیت‌های موفق یک شهردار پرداخته می‌شود به فعالیت دهیاران نیز با همین رویکرد توجه شود؛ روستایی که در آن جمعیت مهاجرت نکرده است زیرساخت‌های تأمین‌شده است باید مورد توجه دهیاران باشد.

در ادامه جواد خدایی، معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی درباره نخستین دوره جایزه شهردار برتر گفت: هدف از این برنامه معرفی عملکردهای موفق و نظارت‌هایی که در شهرها صورت می‌گیرد و توسعه الگوهای موفق از جمله اهداف این جایزه عنوان کرد.

دبیر نخستین دوره جایزه شهردار برتر با بیان اینکه تقریباً جایزه شهردار برتر نشانه دهنده تلاش‌های حداکثری رقابت‌های شهرداری‌ها نیست بلکه شهرداران است، افزود: استان خراسان رضوی دارای ۹۶ شهردار است که در نخستین دوره ۸ محور و محور ویژه ایثار و شهادت این دوره برگزار شده است و عملکرد شهرداران مورد داوری قرار گرفته است .

در این مراسم به شهرداران برتر گناباد، تایباد، مشهد، تربت‌حیدریه خلیل‌آباد، رضویه، شاندیز و.. با موضوعات محوری نهضت ملی مسکن، کسب درآمدهای پایدار، خدمات شهری، حمل‌ونقل، مشارکت مردمی و ایثار و شهادت، با حضور وزیر کشور مدال شهردار برتر اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha