یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ باقر زیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید باقر زیدی گفت: اسلام به ما می آموزد که از جان و مال دیگران محافظت کنیم. از ظالمان دوری و از مظلومان حمایت کنیم. روزه صرفاً نام گرسنگی یا تشنگی نیست بلکه نام مسئولیت پذیری و احساس دیگران است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید باقر عباس زیدی رئیس مجلس وحدت مسلمین سند در پیامی ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان، صبر، قناعت، ایثار و فداکاری را می آموزد. خالق هستی روزه را بر امت محمدی واجب کرد تا تقوا پیشه کنند. ما باید روزی در برابر خداوند پاسخگو باشیم. پس زندگی ما بر اساس اصول و ضوابط اسلام سپری شود.

وی اظهار داشت: اسلام به ما می آموزد که از جان و مال دیگران محافظت کنیم. از ظالمان دوری و از مظلومان حمایت کنیم. روزه صرفاً نام گرسنگی یا تشنگی نیست بلکه نام مسئولیت پذیری و احساس دیگران است.

حجت‌الاسلام باقر زیدی تأکید کرد: افراد زیادی در کشور هستند که آنان را به اجبار مفقود کردند. و هر سال خانواده های آنان در ایام سحری و افطار منتظر بازگشت آنان هستند و دلتنگ می شوند. دولت برای بازیابی این افراد تلاش کنند.

وی تصریح کرد: دولت مردم را در دام مافیای فساد، احتکار و مافیای تورم گذاشته است. افزایش تورم زندگی مردم عادی را تحت تأثیر جدی قرار داده است. تأمین امکانات اولیه برای مردم بر عهده دولت است. تورم را می توان با اقدامات جدی علیه احتکاران و کسانی که کمبود مصنوعی ایجاد می کنند، کنترل کرد.

وی در پایان از مردم خواست که در ماه رمضان بیشتر مراقب یکدیگر باشند و برای توسعه، آبادانی و ثبات کشور دعا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha