سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: با توجه به پایان سال و وجود این فکر که سال آینده افزایش در قیمت‌ها خواهیم داشت، از مسئولین تقاضا می‌شود تورم را مدیریت کنند تا مردم دچار مشکل نشوند و اصناف هم با انصاف عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه مسئله‌ غزه اکنون مسئله اول جهان اسلام است، اظهار داشت: متاسفانه بجز ایران و چند کشور اسلامی همه دنیا و اغلب کشورهای اسلامی در خواب غفلت هستند و بجای کمک به مردم غزه و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی، به این رژیم کودک کش کمک می‌کنند.

وی افزود: حفظ حرمت ماه رمضان بر همه مردم و مسئولان واجب است و باید با امر به معروف و نهی از منکر مانع از شکست حرمت این ماه شویم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه روزه گرفتن امری واجب است و شیطان با گمراهی در پی فریب مسلمانان برای روزه خواری است، تصریح کرد: عدم حفظ حیا و حرمت و روزه خواری مسئله شخصی نیست و جامعه را به فساد و انحطاط می‌کشاند.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: منتخبین مردم تا آغاز به‌کار مجلس شورای اسلامی جدید فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، مشکلات استان را بررسی و با مشورت از نخبگان با برنامه به مجلس جدید بروند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به پایان سال و وجود این فکر که سال آینده افزایش در قیمت‌ها خواهیم داشت، از مسئولین تقاضا می‌شود تورم را مدیریت کنند تا مردم دچار مشکل نشوند و اصناف هم با انصاف عمل کنند.

وی ادامه داد: با آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان نیاز است به یاری افراد نیازمند بشتابیم و افراد نیازمند را کمک کنیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha