شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ر

حوزه/ حجت الاسلام سالاری گفت: از موکب داران شهرستان درخواست داریم موکب‌های افطاری ساده برای مردم و میهمان‌هایی که از شهرستان‌های نزدیک به شهرستان ما سفر می‌کنند را دایر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه‌های عبادی سیاسی شهرستان سیریک با اشاره به تقارن بهار قرآن و طبیعت، اظهار داشت: شهرستان سیریک شهرستان توریستی و هرساله مهمان نوروزی زیادی به این شهرستان سفر می‌کنند که باید با خاطره‌ای خوش شهرستان را ترک کنند و از اخلاق و معرفت مردم شهرستان حرف بزنند و خاطره‌ای خوب از شهرستان سیریک داشته باشند.

وی افزود: از موکب داران شهرستان درخواست داریم موکب‌های افطاری ساده برای مردم و میهمان‌هایی که از شهرستان‌های نزدیک به شهرستان ما سفر می‌کنند را دایر کنند.

امام جمعه شهرستان سیریک، با اشاره به راه اندازی پویش شهر ما روزه دار است، از بخشداران، شهرداران و دهیاران شهرستان خواست از این پویش حمایت کنند و اظهار کرد: اسلام مسافران را از روزه داری معاف کرده ولی روزه خواری در ملأ عام حرمت شکنی است و هتک حرمت به شعائر الهی حرام است و لذا باید با جهاد تبیین کاری کرد که مسافران بدانند و نیاز است با روی خوش با آنها صحبت شود.

امام جمعه سیریک، با اشاره به پشت پرده احداث بندر غزه توسط آمریکا، گفت: این بندر می‌خواهد زمینه خروج مردم غزه را از سرزمین هایشان و کوچاندن آنان را فراهم کند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا همانند کشتی پرشکوه تایتانیک است که در اوج زیبایی و با شکوه جلوه دادن خود در حال غرق شدن است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha