یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه قیدار گفت: به نظر می‌رسد جنگ زرگری آمریکا برای فریب افکارعمومی جهان است، چرا که اگر آمریکا خواهان کمک به غزه است، کافی است به دولت مصر دستور بدهد کمک‌هایی را که در کامیون‌های رفح پوسیده شده به غزه ارسال کند نه اینکه بندر احداث کند و یا اینکه ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی متوقف کرده و کمک‌های مالی به این رژیم را قطع کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه قیدار در خطبه‌های این هفته شهر قیدار به قرار گرفتن در آستانه سال‌نو اشاره کرد و اظهار داشت: کنار گذاشتن کینه‌ها یکی از عواملی است که حال انسان‌ها را دگرگون می‌کند و برای رسیدن به احسن‌الحال باید کینه‌ها را کنار گذاشت و دوستی‌ها را توسعه داد که در روایات آمده، دست دادن باعث ریزش گناهان می‌شود.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه روزهای ماه رمضان فرصت‌های ناب بندگی است، افزود: آنچه که باید برای مؤمن اهمیت داشته باشد، استفاده بهینه از اوقات معنوی و فرصت ناب عبودیت این ماه نورانی است.

وی به وضعیت نامناسب مردم غزه در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: هر سال در ماه رمضان، کنترل اشغالگران اسرائیلی بر بیت‌المقدس با سختی و دشواری زیادی همراه است، زیرا صدها هزار نمازگزار مسلمان در نماز جماعت مسجدالاقصی و اماکن مقدس پیرامونی در ماه رمضان شرکت می‌کنند و امسال هم وضعیت سخت‌تر خواهد بود.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید براینکه با آغاز ماه رمضان، رژیم اسرائیل برای بدترین شرایط آماده می‌شود، یادآور شد: تشدید حضور نظامیان حکایت از طوفان سهمگینی دارد که با شروع ماه رمضان کرانه باختری را فرا خواهد گرفت.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه آمریکا در جنگ اخیر بین حماس و رژیم صهیونیستی، دستش به خون فلسطینیان آلوده شده و در حمایت گسترده از غاصبان قدس، آبرو و حیثیت خود را به حراج گذاشته است، ادامه داد: آمریکا بعد از این جنایات اکنون برای تطهیر چهره خون‌آلود خود ژست انسان‌دوستانه گرفته و از ضرورت کمک به مردم غزه دم می‌زند، کما اینکه در پوشش تأسیس بندر برای اهداف بشردوستانه آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند از وضعیت فاجعه بار غزه سوء استفاده کرده و برنامه کوچاندن فلسطینی‌ها را عملیاتی کنند.

وی تأکید کرد: به نظر می‌رسد جنگ زرگری آمریکا برای فریب افکارعمومی جهان است، چرا که اگر آمریکا خواهان کمک به غزه است، کافی است به دولت مصر دستور بدهد کمک‌هایی را که در کامیون‌های رفح پوسیده شده به غزه ارسال کند نه اینکه بندر احداث کند و یا اینکه ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی متوقف کرده و کمک‌های مالی به این رژیم را قطع کند.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: حمام خونی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با کمک رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و خاورمیانه به راه انداخته، به یقین دامن همه آنها را خواهد گرفت و همه آنها را غرق خواهد کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha