دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: ظلم و فساد در دنیا باعث برانگیخته شدن خشم خداوند می‌شود بنابراین باید از ظلم و ستم بر دیگران دوری کنیم و خود را به ویژگی ایمان مزین نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کردستان از قدم الایام به عنوان مرکز تدین و معنویت و عرفان شناخته می شود.

امام جمعه شهرستان سنندج ادامه داد: رمضان ماه معنویت و انس بیشتر با قرآن کریم می‌باشد بنابراین باید از لحظه لحظه این ماه بزرگ استفاده‌های معنوی ببریم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید در ماه رمضان از رحمت الهی بهره‌مند شویم، عنوان کرد: انسان مخلص و با خدا دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد کسی که به عنوان مومن شناخته می‌شود همواره از گناه و دروغگویی به دور می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند همواره ما را مورد رحمت قرار می‌دهد، عنوان کرد: ظلم و فساد در دنیا باعث برانگیخته شدن خشم خداوند می‌شود بنابراین باید از ظلم و ستم بر دیگران دوری کنیم و خود را به ویژگی ایمان مزین نماییم.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در آستانه سال جدید و فصل بهار قرار داریم بهار به نوعی فصل دوستی و محبت می‌باشد و باید در این فصل به عظمت خداوند متعال پی ببریم.

امام جمعه شهرستان سنندج افزود: یکی از ویژگی ‌های ماه مبارک رمضان این است که توجه مومنان به فقرا و ضعفا و مستمندان بیشتر می‌شود و این خود یک کار خداپسندانه محسوب می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha