یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی نژاد، گفت: صبر بی‌نظیر و ایستادگی مردم و مقاومت و حماس فلسطین نیز در اوج است، آنها استقامت کردند و خسته نشده‌اند، مقاومت غنی‌تر و در اوج مبارزه است و دشمن نتوانسته به مقاومت ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان، ماه ضیافت الله ماه ریزش رحمت الهی بر بندگان خداست و امیدوارم از برکات این ماه عزیز و فیوضات گرانقدر آن به خوبی بهره مند شویم.

وی افزود: ماه مهمانی خدا دارای ویژگی‌های خاصی است، امتیازاتی دارد که هیچ ماهی ندارد، خداوند بندگان را به مهمانی دعوت کرده و پذیرایی خدا در این مهمانی هم متفاوت است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در محفل قرآنی ماه رمضان اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز کاری که در غزه انجام می‌شود در اوج است، یک طرف رژیم صهیونیستی است که در اوج جنایت خباثت است دشمن مجهز به انواع سلاح‌هاست و به مردم حمله می‌کند به مردمی که سلاح ندارند در کوچه، خیابان، بیمارستان، مسجد و مدرسه حمله می‌کنند، کودکان از گرسنگی می‌میرند و این اوج خونخواری و وحشیگری است.

امام جمعه عسلویه اظهار کرد: صبر بی‌نظیر و ایستادگی مردم و مقاومت و حماس فلسطین نیز در اوج است، آنها استقامت کردند و خسته نشده‌اند، مقاومت غنی‌تر و در اوج مبارزه است و دشمن نتوانسته به مقاومت ضربه بزند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، مقاومت به ما رسانده‌اند و به گوش ما هم رسیده که گفتند از ناحیه ما نگران نباشید، نزدیک به ۹۰ درصد تجهیزات و امکانات ما محفوظ است، دشمن هیچ غلطی نتوانسته بکند ما خستگی ناپذیر با ایمان در مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

امام جمعه عسلویه، با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند، ابراز کرد: انتخابات با آرامش، امنیت و با سربلندی برگزار شد و آمار شرکت کنندگان در سراسر کشور خوب بود، در اولین دوره انتخابات مجلس پس از انقلاب مشارکت ۵۶ درصد بوده و این دوره هم علیرغم تبلیغات شکننده دشمنان قسم خورده، مشارکت بالای ۴۰ درصد را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha