دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اردوی تشکیلاتی بسیجیان پایگاه حضرت زینب(س) در طایقان برگزار شد

حوزه/ به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) اردوی تشکیلاتی ویژه بسیجیان این پایگاه با هدف توانمندسازی، تقویت نقاط قوت، بررسی آسیب ها و تقویت روحیه‌، نشاط و امید در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, خانم فاطمه محبوبی فرمانده حوزه بسیج حضرت نرجس(س) امروز در جلسه اردو تشکیلاتی پایگاه بسیج حضرت زینب(س) که همزمان با ماه مبارک رمضان در روستای طایقان قم برگزار شد، گفت: اساس کار تشکیلات است و زمانی که تشکیلاتی نباشد، هیچ چیزی بر اساس آن نمی شود بنا کرد و بدون سازماندهی ، بدون تشکیلات، مدیریت امکان ندارد و کار هم پیش نمی رود.

فرمانده حوزه حضرت نرجس(س) افزود: برای تقویت و استحکام مجموعه‌ها و تشکیلات ارزشی، مزین شدن به فضایل و کمالات اخلاقی و قرآنی لازم و ضروری است؛ چرا که همین شاخص های اخلاقی و قرآنی هستند که موجب کاستن آسیب‌ها و نواقص در لایه‌های مختلف جوامع انسانی می‌شوند.
وی گفت: یأس و ناامیدی یکی از بدترین رذایل اخلاقی است که مانع حرکت یک مجموعه و تشکیلات انقلابی به سوی تعالی و رشد می‌شود.

محبوبی ادامه داد: بدون شک هر مجموعه انسانی هم دارای نقاط مثبت و ارزشی است و هم موارد چالش برانگیز و منفی در آن قابل مشاهده است ولی این مطلب نباید منجر به چیره شدن سایه شوم و تاریک بدبینی و ناامیدی در تشکیلات شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha