شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسرور عباس انصاری

حوزه/ حجت‌الاسلام مسرور عباس انصاری گفت: رمضان ماه بیداری، عبادت و اصلاح است، همه باید در این لحظات پر برکت و با شکوه برای تعمیق و استحکام ارتباط با پروردگار خود تلاش کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین مسرور عباس انصاری رئیس اتحاد مسلمین جامو و کشمیر هند و عالم برجسته دینی در خطبه نماز جمعه به بیان فضیلت ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان، ماه هدایت و رستگاری است در ماه مبارک رمضان که ماه بیداری و عبادت و اصلاح نیز است. لازم است که انسان ارتباط با پروردگارش را تعمیق و تقویت کند.
وی در ادامه اظهار داشت: تنها راه رهایی از مادیات و گناهان، تقوی است و بهترین فضا برای پیشگیری تقوی ماه مبارک رمضان است. این ماه در شاداب نگه داشتن ایمان و به اوج رساندن معنویت انسان نقش برجسته ای دارد.
وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهار قرآن است، گفت: قرآن کریم که ضامن بقای بشریت و سعادت مسلمانان است در این ماه مبارک نازل شده است.
حجت‌الاسلام مسرور عباس انصاری به شدت نسبت به رکوردشکنی تورم در ایام مبارکه واکنش نشان داد و ابراز داشت: دولت در مهار سودجویان به طرز فجیعی شکست خورده است. به نظر می رسد کسانی که نرخ ها را متعادل نگه داشته اند توسط سودجویان تحت فشار قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha