چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ دیدار سردار رادان با امام جمعه بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: خط شهادتی که فراجا ادامه می دهد نشان از این است که نیروی فراجا منبعث از مکتب امیرالمومنین(ع) و حضرت سید الشهدا(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عصر امروز در دیدار با فرمانده فراجا با تبریک ماه رمضان و عید نوروز و تقدیر از تلاش های فراجا در کشور، اظهار داشت: امیدواریم سال جدید پر از خیر و برکت و آرامش و پیشرفت برای ایران اسلامی و موفقیت فراجا باشد.

وی با بیان اینکه حوزه امنیت یک مقوله فوق‌العاده راهبردی است، افزود: امنیت در محاسبات بین‌الملل از ارکان استراتژیک مدیریت جامعه محسوب می شود. امنیت زمینه ساز تمامی آفرینش تمدن و پیشرفت و توسعه است.

وی با اعلام اینکه معاندین و دشمنان و استکبار جهانی برای ایجاد بحران امنیت دست به اقدامات خاصی می‌زنند، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب نهادهای امنیتی بویژه نیروی انتظامی و فراجا حماسه ای از مدیریت امنیت آفریدند که گواه آن خیل شهدای این نیرو است که جای شکرگزاری از خدا و قدردانی از وجود نیروی فراجا است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: فراجا در یک شرایطی است که براساس دانش مدیریت امنیت هم در ستاد و حوزه نرم افزاری و هم در عرصه سخت افزاری و بکارگیری دانش مدیریت امنیت و تکنولوژی های روز و حضور فوق العاده موثر در جغرافیای وسیع ایران شکوهی از اقتدار امنیت ایران رقم زده است در شرایطی که تمام جهان استکبار دنبال تضعیف و تخریب امنیت ایران هستند.

وی با بیان اینکه پایداری و ارتقا سطح امنیت در کشور روز به روز افزون می شود، ادامه داد: با توسعه مراکز آموزش عالی، آموزش های ضمن خدمت هم در عرصه امنیت و هم بصیرت و مجاهدت شاهد هستیم که توطئه های دشمن به طور کامل خنثی می شود و این مهم مایه آرامش و امید مردم در عرصه جغرافیای داخل است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه در استان بوشهر ارتباط فوق العاده صمیمی با فراجا داریم و یک مجمع بعنوان اتاق فکر و هیات اندیشه ورز تشکیل داده ایم، خاطرنشان کرد: شاخص های امنیت در استان بوشهر فوق العاده خوب است و این استان ۷۰۷ کیلومتر کرانه، ۹۳۶ کیلومتر عرض دریایی، پایتخت انرژی ایران، در عرصه کشاورزی و تجارت فوق العاده استان مهمی است و سومین استان در تولید ناخالص ملی و اولین استان در تولید درآمد سرانه کشور است و به همین خاطر دشمنان به اینجا خیلی طمع دارند اما وجود نهادهای امنیتی و انتظامی و هرم تشکیلاتی برقراری امنیت و همراهی این عزیزان و روحانیت به منظومه ای اقتدارآفرین تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ضریب امنیتی استان بوشهر فوق‌العاده بالا است، گفت: استان بوشهر استان حماسه و اقتدار و مبارزات ضداستعماری است و الان هم تحت فرامین مقام معظم رهبری هستیم و به استان دارالحماسه و ولایتمداری مشهور است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: خط شهادتی که فراجا ادامه می دهد نشان از این است که نیروی فراجا منبعث از مکتب امیرالمومنین(ع) و حضرت سید الشهدا(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha