یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر از مسئولان گشت های گردشگری دریایی درخواست کرد ضمن رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی رعایت لازم خصوصا عفاف و حجاب داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه مدیریت بحران و ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بوشهر عصر امروز به ریاست فرماندار و با حضور معاونین فرمانداری و دیگر اعضاد ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

صالح رحیمی، فرماندار بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز با اشاره به اهمیت همکاری و همدلی دستگاه‌های ذیربط در راستای خدمت به مسافران و میهمانان نوروزی، افزود: شایسته است که دستگاه‌های خدماتی نسبت به انجام وظایف مرتبط اقدام کنند و در جهت خدمت هر چه مطلوب‌تر به میهمانان و گردشگران نوروزی همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی با توجه به مسئله اسکان مسافران نوروزی در مدارس، گفت: آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدامات لازم را به عمل آورد.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به اعلام و هشدار اداره هواشناسی مبنی بر ناپایداری های جوی و بارندگی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تمام مدیران آمادگی های لازم را در این خصوص داشته باشد و همه مدیران در دسترس باشند و بدون هماهنگی از شهرستان خارج نشوند.

رحیمی بیان داشت: تمام ادارات در شهرستان بوشهر که سالن و جایگاه برای اسکان دارند به ستاد اسکان مسافران نوروزی اطلاع رسانی کنند تا در مواقع بارندگی، مسافران آنجا اسکان داده شوند.

فرماندار بوشهر همچنین در مورد چادر زدن در پارک ها و سواحل، اضافه کرد: مسافران حق زدن چادر در پارک ها و سواحل را ندارند و با توجه به مکان هایی که در نظر گرفته شده است می توانند مستقر شوند.

وی افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات عید و لزوم توجه به مسائل فرهنگی سواحل، کمیته های فرهنگی مختلفی تشکیل و وظیفه کنترل، پوشش و اجرای مراسمات فرهنگی را دارند.

رحیمی همچنین از مسئولان گشت های گردشگری دریایی درخواست کرد ضمن رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی رعایت لازم خصوصا عفاف و حجاب داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha