دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

رئیس مؤسسه علمی پژوهشی امام صادق(ع) گفتند: نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخبین مردم هستند که باید به منظور عملکرد بهتر دستگاه‌های دولتی به صورت مستمر بر عملکرد آنان نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی امروز پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ در دیدار حجج اسلام و المسلمین سیدمحمد نبویان و قاسم روانبخش از نمایندگان منتخب مردم تهران و قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه رمضان و آغاز بهار طبیعت با بیان اینکه خدمت در مجلس وظیفه بسیارسنگینی است که بر عهده نمایندگان می‌باشد، اظهار کردند: شما نماینده آحاد جامعه هستید و این امر مسئولیت دو چندانی بر دوش شماست.

این مرجع تقلید با اشاره به تلاش مضاعف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن ریشه‌ای مشکلات، افزودند: عملکرد دستگاه‌های دولتی را زیر نظر داشته باشید و به آنها تذکر دهید چرا که میزان نارضایتی کم نیست.

ایشان با بیان اینکه نظارت مستمر و مداوم می تواند رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد، ادامه دادند: دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی سعی کنند تا بیش از پیش مشکلات افراد را رفع کنند.

حضرت آیت‌الله سبحانی تصریح کردند: به افراد قبلی هم این صحبت‌ها گفته شد، اما برخی یادشان ماند و برخی هم فراموش کردند و امیدواریم اگر مسئله‌ای را به شما اطلاع دادیم، پیگیری و رفع کنید و فقط شنونده نباشید.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha