دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: امیدواریم استان کردستان در بحث مهمان نوازی از مهمانان نوروزی و مسافران کارنامه موفقی داشته باشد، البته انتظار ما از گردشگران این است که حرمت ماه رمضان را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۳ شهر سنندج، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، اظهار داشت: امیدواریم استان کردستان در بحث مهمان نوازی از مهمانان نوروزی و مسافران کارنامه موفقی داشته باشد، البته انتظار ما از گردشگران این است که حرمت ماه رمضان را حفظ کنند.

امام جمعه موقت سنندج با تشکر و تقدیر از خدمات نیروهای نظامی و انتظامی، عنوان کرد: جای دارد از تلاش‌های نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها در بحث مبارزه با مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال تشکر و تقدیر نماییم.

وی افزود: به احترام مردم غزه و شهدای فلسطینی تشریفات نوروز را در سالجاری کم کرده و به آنان کمک مادی و معنوی کنیم.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: بر اساس شورای افتای استان کردستان، زکات فطره به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار ریال و فدیه ۱۵۰ هزار ریال می‌باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج بیان کرد: کارهایی همانند انس با قرآن، عمل به دستورات الهی، انجام کارهای نیکو و توجه به فقرا و همچنین روزه داری از اموری هستند که در روز قیامت مایه سربلندی ما خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha