یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کوهدشت

حوزه/امام جمعه کوهدشت گفت:تولید ملی و افزایش تولیدات داخل با همت مردم تقویت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت امروز در نخستین نماز جمعه سال جدید شهرستان با تبریک بهار طبعیت بیان داشت:تقارن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت،فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع)در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بیان داشت: تولید ملی با همت مردم افزایش و تقویت پیدا خواهد کرد.

امام جمعه کوهدشت گفت:برای رسیدن به یک اقتصاد سالم و پویا باید برنامه‌ریزی کرد، برخورد بازدارنده با مفاسد اقتصادی در هر سطحی که باشد، اهمیت دارد.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به شایعه‌ پراکنی دشمنان علیه ارزش‌های دینی و ملی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در پیام نوروزی امسال فرمودند، از خط مقاومت حمایت می‌کنیم، نکته‌ای که اهمیت دارد، مسئله اتحاد و امید است، برخی از تریبون داران به‌ جای اینکه مردم را امیدوار کنند،در حال اختلاف پراکنی هستند.

امام‌ جمعه کوهدشت با اشاره به تحولات جنگ روسیه و اوکراین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: عملیات طوفان الاقصی یک حرکت غافل‌گیر کننده و غیرقابل‌ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود و در نهایت جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام طهماسبی افزود: رهبر معظم انقلاب(مدظله العلالی)تاکید فرمودند؛که مجلس جدید دچار حاشیه‌سازی نشود، بایستی دقت شود برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاشی قوی داشته باشند.

وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی دقیق نماینده منتخب جدید با همکاری مردم در زمینه اشتغال و رفع کم‌آبی پیگیری خواهد داشت چرا که شهرستان کوهدشت واقعا از بیکاری رنج می برد.

امام جمعه کوهدشت در پایان گفت: علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان، جمهوری اسلامی ایران، همچنان استوار و با اقتدار در میدان است و آمریکا و دشمنان را ناامید کرده و خط مقاومت نیز در جهان به‌پیش می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha