دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1145340
۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
مغیثی

حوزه / امام جمعه نهاوند گفت: اختلاف نظرها و سلیقه‌ها طبیعی است ولی بعد از انتخابات این موارد نباید منجر به تفرقه و دعوا و جبهه گرفتن شود و باید وحدت حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با بیان اینکه ماه رمضان فرصت خوبی برای توبه و استغفار از گناهان و انس با قرآن کریم است، اظهار داشت: حرمت ماه رمضان و روزه‌داران باید حفظ شود و تظاهر به روزه‌خواری گناه است، البته اکثریت مردم این مهم را رعایت می‌کنند.

امام جمعه نهاوند به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اختلاف نظرها و سلیقه‌ها طبیعی است ولی بعد از انتخابات این موارد نباید منجر به تفرقه و دعوا و جبهه گرفتن شود و باید وحدت حفظ شود.

وی ادامه داد: توصیه رهبر معظم انقلاب این است که نباید این اختلاف سلیقه‌ها به تفرقه و جدایی از هم منتهی شود و همه باید به این نکته توجه کنیم.

حجت الاسلام مغیثی خاطرنشان کرد: سال گذشته با سختی و خوشی‌ها تمام شد و تشکر می‌کنیم از دولت و دولت‌مردان که در راستای خدمت‌رسانی به مردم و تحقق شعار سال تلاش کردند و قدم‌هایی برداشند.

وی تصریح کرد: ایرانی که در گذشته چیزی نداشت طبق آمارها امروز به قله‌های علم رسیده و در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: در نانو، هوا و فضا، ساخت ماهواره‌ها، قدرت موشکی، پزشکی و خیلی از عرصه‌ها پیشرفت کرده‌ایم که برای دنیا قابل باور نیست و این پیشرفت‌ها باید با قدرت بیشتر ادامه یابد.

وی به جنایات صهیونیست‌ها اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۳۱ هزار نفر در غزه توسط صهیونیست‌ها و با اسلحه‌های اروپا و آمریکا به شهادت رسیدند و این نشان‌ می‌دهد سازمان‌ ملل و شورای امنیت آبرویی ندارند.

حجت‌الاسلام‌ مغیثی اظهار کرد: امروز وجدان بشریت بر علیه آمریکا و اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها بسیج شده و ذات آنها برای وجدان‌های بیدار مشخص شده و از طرفی هم بی‌خاصیت بودن سازمان‌های حقوق بشری دیگر نمایان شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha