دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سعیدی موحد

حوزه/ تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با تأکید بر این که دشمن روی کم‌کاری ما در بخش امنیت حساب باز کرده است و مترصد فرصتی برای ضربه‌زدن به‌نظام و ملت ایران است، گفت: تأمین امنیت نظام اسلامی عبادت محسوب می‌شود و سپاه از جمله نیروهایی است که در این مسیر خدمات زیادی را ارائه کرده است باید قدردان این زحمات باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار نوروزی سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم که روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد با بیان اینکه سپاه امید کشور است، اظهار کرد: سپاه نیرویی است که از ابتدای تشکیل تا کنون خدمات بزرگی را به نظام و کشور ارائه کرده و از جایگاه بالایی در نگاه مقام معظم رهبری برخوردار است.

وی با اشاره به آغاز سال جدید و دعای تحویل سال گفت: ما در این دعا از خداوند می‌خواهیم بهترین حال را در سال پیش رو نصیب ما کند و لازمه بهترین حال این است که به آنچه از طرف خدا می‌رسد راضی باشیم.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه هر چیزی که از طرف خدا برسد خوب است، افزود: انسان باید به آنچه خدا از او خواسته عمل کند و در چارچوب حرکت کند؛ برخی از افراد وقتی اعتباری پیدا می‌کنند از چارچوبی که برای آنها قرار داده شده خارج می‌شوند و می‌خواهند در همه امور دخالت کنند که این باعث اختلال در بقیه بخش‌ها نیز می‌شود؛ بنابراین ارائه نظر مشورتی و کمک‌کردن خوب است؛ ولی بیش از این مقدار به مصلحت نیست.

وی با تأکید بر این که دشمن روی کم‌کاری ما در بخش امنیت حساب باز کرده است و مترصد فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام و ملت ایران است، گفت: تأمین امنیت نظام اسلامی عبادت محسوب می‌شود و سپاه از جمله نیروهایی است که در این مسیر خدمات زیادی را ارائه کرده است باید قدردان این زحمات باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha