دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بخش مشاوره نمایشگاه قرآن

حوزه/ رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: روزهای گذشته بعضی از همکارانمان از اداره سلامت در غرفه سلامت نمایشگاه قرآن مستقر بودند و به مراجعین خدمات سلامت ارائه دادند؛ در روزهای آینده نیز این اتفاق ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، وحید اوتادی رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی ایران که در غرفه جهاد دانشگاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت می‌کند، گفت: غرفه دانشگاه پزشکی در بخش «پژوهش و آموزش قرآن کریم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» واقع شده و به ارائه گزارش فعالیت‌های اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی ایران در طی یکسال گذشته می‌پردازد.

وی افزود: در کنار آن، غرفه سلامت را هم داریم که روزهای گذشته بعضی از همکارانمان از اداره سلامت در آن مستقر بودند و به مراجعین خدمات سلامت ارائه می‌دادند. در روزهای آینده نیز این اتفاق ادامه خواهد داشت.

اوتادی توضیح داد: هر روز یک الی ۲ کارشناس شامل کارشناس تغذیه، کارشناسان اداره سلامت، کارشناسان اداره مشاوره دانشگاه، کارشناس جوانی جمعیت، پزشک عمومی، کارشناس بهداشت و ... در این غرفه حاضر شده و به سؤالات مراجعین پاسخ می‌دهند.

رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره حفظ حریم خصوصی مراجعین، شرح داد: هیچ اطلاعات هویتی از مراجعین گرفته نمی‌شود و تنها تعداد خدماتی که کارشناسان ارائه می‌دهند ثبت می‌شود.

وی تأکید کرد: حتی برخی روزها با مانند فشار خون، قند خون و ... هم گرفته می‌شود. سعید رضایی مدیر بخش دانشگاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز گفت: بخش کرسی پرشکی ما هر شب برای مراجعین ویزیت رایگان انجام می‌دهد.


گفتنی است: سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha