شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1145491
۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
جلسات ختم قرآنی در مراکز درمان اعتیاد عراق

حوزه/ دار القرآن حرم مطهر امام حسین (ع) در مراکز نگهداری و بازپروری مصرف‌کنندگان مواد مخدر و روان‌گردان‌ها، جلسات ختم قرآن برگزار می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دار القرآن الکریم وابسته به حرم امام حسین (ع)، شعبه استان بابل با همکاری اداره مبارزه با موادمخدر و روان‌گردان‌ها، در مراکز بازپروری مصرف‌کنندگان مواد مخدر و روانگردان‌ها، جلسات ختم قرآن برگزار می‌کند.

کرار الشمری مسئول مرکز رسانه‌ای دار القرآن الکریم گفت: دار القرآن همواره مشتاق برگزاری چنین فعالیت‌هایی است زیرا این اقدام در محافل قرآنی، اقدامی غیر متعارف و ارزنده تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلاح فردی یکی از اهدافی است که دار القرآن الکریم به دنبال آن است، تصریح کرد: پس از اتمام این ختم قرآن که در تمام ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، طرح آموزش احکام قرائت و حفظ در دستور کار قرار خواهد گرفت تا انگیزه ارتباط لفظی و معنوی با کتاب مقدس خدا در آنان ایجاد گردد.

شایان ذکر است این دارالقرآن که در ۲۷ رجب سال ۱۴۲۹ هجری قمری مصادف با بعثت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) تأسیس شده است، اولین دار القرآنی می‌باشد که در عتبات عالیات عراق تأسیس شده است و تلاش می‌کند تا فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی خود را در سراسر استان‌های عراق و همچنین در سایر کشورها گسترش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha