شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1145651
۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
اجرای نمایش «هناس» در نمایشگاه قرآن کریم

حوزه/ نمایش «هناس» از تولیدات مشترک مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و واحد تماشاخانه سیار کانون است که روزهای ۷ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ در نمایشگاه قرآن اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، نمایش «هناس» از تولیدات مشترک مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و واحد تماشاخانه سیار کانون است که روزهای ۷ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ در نمایشگاه قرآن اجرا خواهد شد.

نمایش «هناس» (نفس) به کارگردانی صادق کیانی‌مقدم با موضوع آسیب دیدن بچه‌ها در جنگ به‌خصوص کودکان بی‌دفاع غزه و فلسطین، سوریه، عراق و یمن اجرا می‌شود.

این اثر روایت مردمانیست که بر اساس سیره، روش و منش زندگانی حاج قاسم سلیمانی همچنان وفادار به اصول مقاومت در منطقه مانده‌اند و رنج‌ها و مصایب‌شان را به جان می‌خرند، روایت مظلومیت کودکان آسیب‌دیده از بمباران شیمیایی جنگ ایران و عراق در دوران دفاع مقدس و بیمارستان المعمدانی شهر غزه و بمباران هوایی رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل که به شهادت کودکان ختم می‌شود.

بازیگران این نمایش صادق کیانی‌مقدم و شهره دانشیار هستند، دستیار صحنه، موسیقی و افکت راحله حمزه‌ای، دستیار کارگردان و طراحی پوستر را مینا بهرامی‌تبار و ساخت دکور و اکساسوار را علیرضا حسین‌پور بر عهده داشته‌اند.

نمایش «هناس» روزهای ۷ تا ۱۱ فروردین ساعت‌های ۲۰ و ۲۱ در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم واقع در مصلی امام خمینی (ره)، بخش هنرهای دینی اجرا می‌شود.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha