یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وزیر ارشاد

حوزه/ دشمن تلاش دارد تا بین جامعه  حوزوی و عموم مردم نوعی فاصله را ایجاد کند ما در این نمایشگاه و به ویژه این بخش حوزوی شاهد هستیم که وقتی مردم با واقعیات و دستاوردهای حوزه آشنا می شوند استقبال می کنند و همه این فعالیت ها و دستاوردهای قرآنی حوزه برای ما امیدبخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در بخش حوزوی نمایشگاه سی و یکم قرآن کریم در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و خدمات قرآنی حوزه های علمیه گفت: خیلی خوشحالم که بحمدالله بخش حوزوی همچون سالهای قبل خیلی خوب و تاثیرگذار در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارد و از همه مسئولین و دست اندرکاران این بخش به ویژه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی افزود: ما نیاز داریم به این نوع تعاملات و همکاری های بیشتر با حوزه های علمیه؛ همچنان که در این بخش حوزوی مشاهده می شود خواهران و برادران حوزوی مشاور حضور دارند و به مردم و مراجعه کنندگان خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان اسلام و انقلاب علیه نهاد روحانیت به ویژه در سالهای اخیر تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا بین جامعه حوزوی و عموم مردم نوعی فاصله را ایجاد کند ما در این نمایشگاه و به ویژه این بخش حوزوی شاهد هستیم که وقتی مردم با واقعیات و دستاوردهای حوزه آشنا می شوند استقبال می کنند و همه این فعالیت ها و دستاوردهای قرآنی حوزه برای ما امیدبخش است.

دکتر اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این فضایی که همه به دنبال ناامیدی هستند و مدعی تضعیف گرایشات دینی مردم هستند، اما از قضا این استقبالی که از این نوع نمایشگاه ها با نگاه دینی می شود دشمن را ناامید و دوستان را امیدوار می کند.

وی در پایان بر ضرورت حمایت از مراکز قرآنی حوزه تاکید و خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم که این بسترها را آماده کنیم تا بخش های مختلف حوزه اعم از حوزه خواهران و برادران دستاوردهای خود را عرضه کنند و ما نیز تلاش داریم تا تفاهم نامه هایی که با بخش های مختلف حوزه داریم را هرچه زودتر اجرایی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha