یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: مردم سیراف در عین مهمان‌نواز بودن و استقبال از مسافرین، متاسفانه گاهی شاهد ناهنجاری و حرمت شکنی از سوی بعضی از مسافران هستند که باعث رنجش خاطر مردم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف امروز در دیدار فرماندار کنگان ضمن تبریک سال جدید و تشکر از زحمات و تلاش‌های او به بیان مشکلات بخش سیراف پرداخت و اظهار داشت: مسئله آب سیراف معضل بزرگ مردم بخش است و مردم از بی آبی رنج می‌برند.

وی افزود: انتظار می‌رود سهم مردم از آب شیرین کن سیراف جم مشخص شود و در واقع این حق مردم سیراف است، امید است با درایت فرماندار مشکل آب سیراف حل شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم حافظ میراث هستند، ولی بلاتکلیفی آنها در موضوع میراث فرهنگی از جمله مشکلاتی است که سال‌ها گریبان گیر مردم شده است.

حجت‌الاسلام عاشوری خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات مهم شهر سیراف ازدحام جمعیت در ایام تعطیلات به ویژه ایام نوروز و از طرفی کمبود امکانات شهر است.

امام جمعه سیراف بیان کرد: مردم سیراف در عین مهمان‌نواز بودن و استقبال از مسافرین، متاسفانه گاهی شاهد ناهنجاری و حرمت شکنی از سوی بعضی از مسافران هستند که باعث رنجش خاطر مردم شده است و چهره شهر را نازیبا می‌کند و این مشکل باید مدیریت شود.

امام جمعه سیراف تأکید کرد: با اتحاد آحاد مردم و مسئولین می‌بایست حق از دست رفته شهرستان کنگان و بخش سیراف از صنعت گرفته شود.

وی با اشاره به موضوع اشتغال جوانان بومی، خاطرنشان کرد: آنچه از دست دادیم در مقابل آنچه که از صنعت بدست آوردیم و گرفتیم صفر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha