یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله دری نجف آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت و همدلی ملی بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، طی سخنانی در نشست شورای اداری استان مرکزی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برپایه آموزه های ناب اسلامی، انسان مؤمن باید صداقت، امانت‌داری و حق گویی و اخلاص در عمل را سرلوحه زندگی خود قرار دهد و به خصوص از مدیران و کارگزاران نظام اسلامی انتظار می رود که در این امور همواره الگو و پیش قدم باشند.

وی با اشاره به این که خدمت صادقانه مسئولان به تقویت اعتماد عمومی کمک می کند، گفت: وحدت و همدلی ملی، بزرگترین سرمایه کشور محسوب می‌شود و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه اراک همچنین بر لزوم شفاف سازی دستگاه ها و نهادها نسبت به فعالیت های خود تأکید کرد و افزود: مدیران استان باید در راستای بحث شفافیت و اطلاع رسانی درست به مردم جدیت بیشتری از خود نشان دهند.

وی با تأکید بر امانتداری و حفظ بیت المال بیان داشت: برخی از افراد امانت‌دار بیت‌المال نیستند، این افراد مورد اعتماد نیستند و باعث پدید آمدن مشکلات بسیاری در جامعه می شوند که خروجی آن بی اعتمادی است، ضمن آن که باید توجه داشت اساساً کسی که خیانت در امانت دارد صداقتی هم ندارد و لذا نباید به این افراد پست و مسئولیت داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha