یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1145955
۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
از سجاده های تقرب تا سفره های آسمانی افطار

حوزه / همزمان با تقارن بهار قرآن و بهار ایران برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی به همت ستاد طرح شهید آرمان در بوستان‌های تهران درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، همزمان با تقارن بهار قرآن و بهار ایران برنامه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی به همت ستاد طرح شهید آرمان درحال برگزاری است.

در همین راستا حجت الاسلام تفرشی، مسئول طرح شهید آرمان در منطقه ۶ تهران، اظهار داشت: برگزاری نماز جماعت در فضای باز بوستان لاله همزمان با لحظات ملکوتی اذان مغرب و افطار از جمله برنامه‌های رمضانی آرمان در بوستان لاله است.

وی افزود: پس از برگزاری نماز جماعت، پذیرای امت روزه دار پای سفره های ساده افطار هستیم.

رابط منطقه ۶ ستاد شهید آرمان، اضافه کرد: در این مراسم شاهد حضور نوجوانان آرمانی چه از حیث مشارکت در برگزاری هرچه بهتر مراسم و چه از حیث حضور در مراسمات هستیم.

حجت الاسلام تفرشی، با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ برگزاری مراسم افطاری ساده، گفت: به همت ستاد طرح شهید آرمان، سفره‌های افطاری ساده در میادین و بوستان‌های شاخص تهران برقرار بوده که در بوستان لاله نیز همزمان با سایر نقاط سطح شهر، ۱۵۰۰ وعده افطاری ساده بصورت روزانه توزیع می‌گردد.

رابط منطقه ۶ ستاد شهید آرمان، خاطرنشان کرد: این مساله بسیار مهمی است که بتوانیم فرهنگ افطاری ساده را به منظور بهره مندی آحاد مختلف مردم از اجر معنوی این عمل شریف گسترش دهیم.

حجت الاسلام تفرشی، در خصوص سایر برنامه‌های اجرایی در بوستان لاله تهران اظهار کرد: چایخانه حضرت رضا(ع) نیز از لحظه افطار پذیرای میهمانان و مردم روزه دار در بوستان لاله است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها تا پایایان ماه مبارک رمضان در بوستان لاله و میادین اصلی شهر به همت ستاد طرح شهید آرمان برقرار خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha