یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ط

حوزه / مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) همراه با میهمانی فرشته ها«ایتام کاشان و تجلیل از حامیان ایتام به همت موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج )برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) همراه با میهمانی فرشته ها«ایتام» شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و تجلیل از حامیان ایتام به همت موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج )کاشان برگزار شد.

تقی چاکری مدیر موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج)کاشان، ضمن تبریک سال جدید و ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره حامیان ایتام و خیرینی که به ایتام این موسسه کمک های شایانی کردند و در قید حیات نیستند ابراز داشت:برای کلیه کسانی که با کمک های مالی و معنوی خود به ایتام و ساختمان این موسسه از هیچ گونه تلاشی دریغ ننموده اند قدردانی می نماییم.

مدیرموسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج)کاشان برلزوم کمک بیشتر خیرین در تکمیل ساختمان این موسسه تاکید کردو اظهار داشت: این موسسه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون روزانه ۴۵۰ پرس غذا را برای افطاری ایتام طبخ نموده است.

چاکری با بیان اینکه برای احداث ساختمان این موسسه ۵ میلیارد تومان توسط یکی از خیرین کاشانی تامین گردیده است خاطرنشان کرد : بعداز ماه مبارک رمضان عملیات اجرایی ساختمان این موسسه شروع خواهدشد.

مدیر موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج)کاشان گفت : باید فرهنگی را به جامعه دینی عرضه کنیم که فرشته ها«ایتام» فکر نکنند یتیم هستند.

شایان ذکر است: در حال حاضر بیش از دو هزار نفر از ایتام منطقه کاشان و آران و بیدگل و حومه تحت پوشش و خدمات موسسه اطعام الایتام بقیه الله الاعظم(عج) کاشان می باشند.

مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در کاشان برگزار شد

مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در کاشان برگزار شد

مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در کاشان برگزار شد

مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha