دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقتدار و امنیت افتخاری برای نیروهای مسلح است و نیروهای امنیتی و نظامی در صف اول دفاع از کشور ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان در دیدار با سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه این اقتدار و امنیت افتخاری برای نیروهای مسلح است، ادامه داد: نیروهای امنیتی و نظامی در صف اول دفاع از کشور ایستاده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی گفت: گاهی انسان غرق در نعمت هست و نمی‌داند که غرق در نعمت است و امنیت نیز از این جنس است.

وی با اشاره یه امنیت حاکم در جامعه، ابراز کرد: ما وقتی امنیت را می توانیم لمس کنیم که به کشورهای پیرامون ایران نگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به نقش رهبر انقلاب و نیروهای مسلح در تامین امنیت، تصریح کرد: دشمنان با تمام توان به میدان آمده‌اند و هر کاری از دستشان بر می‌آمده انجام داده‌اند و اگر الان احساس کنند می‌توانند ضربه به کشور بزنن حتما این کار را خواهند کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبری در اول فروردین ۱۴۰۳، خاطر نشان کرد: رهبری برنامه یک ساله کشور را مشخص کردند و این مسئولان هستند که باید این برنامه را برای اجرایی شدن ریل‌گذاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به همدل و هم افزایی بین مسئولان استانی، افزود: در استان چالشی در حوزه جرائم خشن و سیاسی نداریم و این به برکت نام سید الشهدا(ع) و مردم ولایی زنجان است.

وی با اشاره به روحیه ایثارگری مردم زنجان، عنوان کرد: زمانی که جمعیت استان زنجان ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر بود ۳۵۳۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه در فتنه ۹۶ و ۹۸ مردم زنجان جزو استان‌هایی بود که به صحنه آمدند و فتنه را باطل کردند، تصریح کرد: در استان زنجان پلیس از سرمایه اجتماعی خوبی برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha