یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حال و هوای بخش حوزوی در هشتمین روز از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حوزه/ مدیر مرکز تبلیغ اینترنتی حوزه علمیه، فعالیت های این مرکز تبلیغی را تشریح کرد و گفت: رسالت این مرکز تولید محتوای چندرسانه ای برای فضای مجازی است.

حجت الاسلام مسعود عبداللهی، مدیر مرکز تبلیغ اینترنتی حوزه علمیه در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به تشریح فعالیت های این مرکز پرداخت و اظهار داشت: رسالت این مرکز تولید محتوای چندرسانه ای برای فضای مجازی است و خط تولیدی با توجه به جریانات، شبهات، سؤالات و ... انجام می گیرد.

وی افزود: در مرکز تبلیغ اینترنتی حوزه های علمیه ۷ موضوع کاری شامل کلام و عقاید، خانواده و سبک زندگی، سیاست و اجتماع، نقد محصولات رسانه ای، بازی های رایانه ای، فرق و ادیان و مذاهب و کودک و نوجوان داریم که براساس این موضوعات، شبهات، جریانات و ... رصد می شوند و طبق نظر شورای اندیشه ورز در این عرصه کارهای رسانه ای تولید می شود.

مدیر مرکز تبلیغ اینترنتی حوزه علمیه ادامه داد: کارهای رسانه ای به صورت متن، کلیپ، پادکست، موشن گرافی های مختلف، انیمیشن، طراحی، گرافیک، عکس نوشته و ... تولید می شود تا ضمن افزایش اثرگذاری فعالیت های تبلیغی طلاب و روحانیون در اختیار مخاطبان نیز قرار بگیرد.

وی بیان داشت: تولیدات بعد از آماده شدن به صورت گسترده از طریق مبلغان هجرت و امین و ربات های تخصصی در فضای مجازی منتشر می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha