شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

حوزه/ غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در سی یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن اقدام به فروش نرم افزارهای دینی به صورت رایگان و با تخفیف ویژه کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در سی یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن اقدام به فروش نرم افزارهای دینی با تخفیف ویژه کرده است؛ محمد قربانی، معاون بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و مسئول غرفه این مرکز گفت: ما بر اساس دو موضوع در نمایشگاه قرآن امسال اقدام به ارایه خدمات به مراجعه کنندگان‌ کرده ایم. اولین هدف معرفی نسخه چهارم از نرم افزار جامع تفاسیر است. هدف دوم معرفی و توضیح کاربست هوش مصنوعی در علوم انسانی و علوم اسلامی به مراجعه کنندگان می باشد.

وی اظهار کرد: مرکز نور سال ۱۳۶۸ به دستور مقام معظم رهبری تاسیس شده است و حدود ۳۵ سال است که در حوزه های مختلف علوم اسلامی فعالیت می کند.

معاون بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با بیان اینکه مرکز نور تاکنون بالغ بر ۶۰۰ عنوان نرم افزار دینی تولید کرده است افزود: حدود ۳۰ سایت مهم داریم و دهها نرم افزار اندرویدی و آ او اس هم تولید کرده ایم ضمن اینکه نرم افزارهای حوزه علوم قرآن و حدیث مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به صورت رایگان عرضه می شود.

گفتنی است، سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha