یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتشارات انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیرعامل مؤسسه انتشارات انقلاب اسلامی، کتاب‌های خون دلی که لعل شد و آقای ایرانشهر را از عناوین پرفروش نمایشگاه قرآن عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدعلی قندهاری‌نیا مدیرعامل موسسه انتشارات انقلاب اسلامی در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: حدود ۱۶۰ الی ۱۷۰ جلد را که از نمایشگاه سال گذشته باقی مانده بود را به این نمایشگاه آوردیم. کتاب‌هایی مانند احکام خمس از سری کتاب‌هایی است که بازنویسی و ویرایش شده‌اند.

وی افزود: کتاب«اقای ایرانشهر» از عناوین جدیدمان است. کتاب «سفرنامه» خاطرات حضور حضرت آقا در شهر ایرانشهر که دوره تبعید ایشان بود و به قلم رحیم مخدومی به قلم تحریر آمده است. همچین «کتاب رو به پایان» از عناوین جدید دیگرمان است. کتاب جدید دیگرمان «درآمدی بر هویت ملی از منظر حضرت آقا» نوشته عباس رهبر است.

مدیر مؤسسه انتشارات انقلاب اسلامی ادامه داد: ما با حضور در نمایشگاه از همه ظرفیت‌هایی که بشود با مخاطب ارتباط برقرار کرد استفاده می‌کنیم. در واقع هدف اصلی ما رساندن اندیشه‌های حضرت آقا در حد خودمان به مخاطب است. این نوید را بدهم که به زودی تفاسیر سوره ملک و طلاق هم چاپ خواهد شد.

وی به پرفروش‌ترین کتاب‌های غرفه پرداخت: کتاب«خون دلی که لعل شد»، کتاب«آقای ایرانشهر» و تفاسیر، روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آقا از پرفروش‌های ما بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha