یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
باشگرد

حوزه/ حجت الاسلام غلامی گفت: مسئولین تأمین کالاهای ضروری و اساسی مردم با قیمت مناسب و نظارت دقیق بر وضعیت بازار را در صدر دغدغه های روزانه خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامی، امام جمعه شهرستان بشاگرد امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: «تقوا» به‌ معنای مراقبت و رصد و احساس مسئولیت و تعهد نسبت به خود، خانواده و جامعه است.

وی با اشاره به آیه «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَکُمْ وَ أَهْلِیکُمْ ناراً وَقُودُهَا النّاسُ وَ الْحِجارَةُ عَلَیْها مَلائِکَةٌ غِلاظٌ شِدادٌ لایَعْصُونَ اللّهَ ما أَمَرَهُمْ وَ یَفْعَلُونَ ما یُؤْمَرُونَ»، افزود: نگهداری خویشتن، به ترک معاصی و عدم تسلیم در برابر شهوات سرکش است، و نگهداری خانواده به تعلیم، تربیت، امر به معروف، نهی از منکر و فراهم ساختن محیطی پاک و خالی از هرگونه آلودگی، در فضای خانه و خانواده است.

خطیب جمعه بشاگرد ادامه داد: صهیونیسم جهانی به دنبال اخراج مردم فلسطین از فلسطین و قرار دادن کامل سرزمین فلسطین در اختیار صهیونیست‌ها بود که طوفان الاقصی بازی کثیف آمریکا و صهیونیسم از یکسو و ارتجاع عرب و منطقه را از سوی دیگر درهم ریخت و به حول و قوهٔ الهی اخراج کامل آمریکا و شکست و محو رژیم جعلی را زودتر از موعد اعلام شده خواهیم دید. إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَراهُ قَرِیبا.

حجت الاسلام غلامی تأکید کرد: مسئولین تأمین کالاهای ضروری و اساسی مردم با قیمت مناسب و نظارت دقیق بر وضعیت بازار را در صدر دغدغه های روزانه خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha