سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به مناسبت ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» پیامی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به مناسبت ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی» پیامی منتشر کرد.

مشروح پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین هر سال، یادآور اندیشه بلند و مترقی بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است که مردم سالاری حقیقی را پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت و در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و در فاصله کمی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تکیه به آرای بیش از ۹۸ درصد مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی را جایگزین نظام پوسیده و مرتجع شاهنشاهی کرد.

در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸، ملت ایران با حضور گسترده خود در همه پرسی تعیین نظام حاکم بر کشور انقلابی ایران، با اکثریت قریب به اتفاق به نظام جمهوری اسلامی رای داد و یک مقطع بی نظیر در تاریخ کشور عزیزمان خلق کرد که این حادثه نقطه مکمل انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ بود.

اکنون با گذشت بیش از ۴ دهه از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، علی رغم طراحی ها و نقشه های گسترده و متنوع دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان، ملت بزرگ ایران همچنان در مسیر آرمان های این نظام مقدس تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، پایدار و استوار، با سرعت پیش رفته و ان شاءالله به زودی قله های سعادت و پیشرفت را فتح خواهد کرد.

سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام مقتدر و مظلوم حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام، سالگرد واقعه ۱۲ فروردین و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشته و آمادگی خود را برای هرگونه جانفشانی در راه نیل به اهداف انقلاب اسلامی اعلام می نماید.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام
سرتیپ دوم پاسدار محمد رضا موحد

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha