دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار استاندار قم با آیت الله العظمی سبحانی

حضرت آیت‌الله سبحانی در دیدار استاندار قم گفتند: گزارش‌هایی مبنی بر افزایش بی‌رویه نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم به ‌دست ما رسیده که این مسأله سبب نارضایتی مردم شده، انتظار داریم نسبت به این موضوع اقدامات فوری انجام دهید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سیدمحمد آقامیری امروز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ به همراه مشاورین و معاونین خود به مناسبت فرا رسیدن سال نو با آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

در این دیدار حضرت آیت‌الله سبحانی بعد از ارائه گزارش‌ استاندار قم از عملکرد مدیریت استان در سال گذشته، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های انجام شده، بیان کردند: امیدواریم استانداران در مدیریت خود باشند تا معیشت و زندگی مردم در رفاه بهتری قرار گیرد.

ایشان در ادامه با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان قم مطرح کردند: تعدادی از باغات قم بنا به دلایل متعددی از بین رفته است؛ باتوجه به اینکه انار و انجیر قم جزو محصولات مرغوب به‌شمار می‌رود نسبت به کاشت بیشتر این دو میوه در قم باید توجه ویژه شود.

حضرت آیت‌الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، عنوان کرد: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته‌ قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار باشد.

معظم له ادامه با انتقاد از افزایش نرخ کرایه تاکسی در قم، گفت: گزارش‌هایی مبنی بر افزایش بی‌رویه نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم به ‌دست ما رسیده که این مسأله سبب نارضایتی مردم شده، انتظار داریم نسبت به این موضوع اقدامات فوری انجام دهید.

استاندار قم نیز در این دیدار بیان کرد: در بدو ورود به استان رسیدگی به مسائل فرهنگی، معیشتی و مسکن را جزو اولویت‌های خود قرار داده و به همه معاونینم و مدیران کل دستگاه‌ها دستور دادم که در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

دکتر آقامیری افزود: دغدغه اصلی بنده این است در فرصتی که نصیبمان شده توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردم شریف، متدین و انقلابی قم را حل نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    6 0
    ای کاش اطرافیان علمای بزرگوار ما، اطلاعات دقیق در اختیار ایشان بگذارند؛ واقعا وقتی همه کالاها و خدمات با افزایش قیمت چندبرابری گران شده، کرایه تاکسی روی چه حسابی باید ثابت بماند؟ مگر راننده تاکسی در همین جامعه زندگی نمی‌کند و با تورم افسارگسیخته در همه زمینه‌ها مواجه نیست؟
  • صالحی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    یعنی فقط کرایه تاکسی گران است؟!
  • عبدالله IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 3
    نظر ایشان ثابت ماندن کرایه تاکسی ها نیست . چرا در برخی مسیرها کرایه ها پنجاه درصد افزایش پیدا کرده؟!
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 4
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر مرجع عالیقدر حضرت آیة اللّه العظمی جناب آقای سبحانی دامت برکاته و با تشکر از حضرتش ، خطاب بخود و افرادی امثال خودم عرض می کنم : بکوشیم تا بیاموزیم ز عالم _ وگرنه می شویم بر خویش ظالم _کنیم باور حکیم هر حرف که گوید __ درآن خیر و صلاح خلق جوید __ اگر عیبی بگفتن هست از ماست __نباید بی جهت از قدر خود کاست __ حکیم مجمل بگوید با درایت__ بفهمد کاره اش از بدء بغایت __ کز اجمال وی ، او تفصیل خواند __ همانند من او هیچ در نماند __
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 2
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر منفی دهنده ی عزیزم عرض می کنم خدای تعالی حفظتان کند ، کاش سبب نپذیرفتن سخنم را نیز بیان بفرمائید که اگر مبرهن باشد با دیده ی ِ منت پذیرفته و سپاسگزارتان بشوم .لذا با کسب اجازه از محضر مبارکتان عرض می کنم : منفی دهنده یِ خوب ،افسوس نیست بشارت __ تا من دهم برایت ، مشکل نمی گشاید این کار هیچ ز کارتب _ گر معترض بحرفم هستی درست عیان کن __ اما دلیل بیاور ، قصدت نکو بیان کن __ باش مطمئن قبولش خواهم نمود حق را __ ورنه که بهره ای نیست هیچگاه کله شق را __ با عرض ادب و ارادت خادمتان کوچکتان محمد مهدی اسلامی
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 2
    لطفاََ اصلاح بفرمائید : « مشکل نمی گشاید این منفی هیچ ز کارت » در نظرم بوده است . متشکرم .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر خوانندگان عزیز و محترم ، چون این بنده ی حقیر سراپا تقصیر قدری شوخ طبع هستم ، لذا با اجازه ی دوستان در اینجا نیز خدمت با سعادت منفی دهندگان محترم عرض می کنم : مکن دل خوش بمنفی دادن کس _ ببرهان رد کنش بر خواسته ات رس _ وگرنه بهره ای جزرنج بردن _ نگردد حاصلت با غصه خوردن __ کجا باطل شود حق در نفایه __ اگر درکش ثقیل است گو بدایه __ دهد شرحش برایت او مفصّل __ بآسانی شود آنگه محصّل __ با پوزش و عرض ادب ، خادم کوچک خوانند گان محترم ، محمد مهدی اسلامی