سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام جعفر زاده

حوزه/حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت:۱۲ فروردین سند اقتدار نظام و روز معرفی مردم‌سالاری دینی به جهانیان است

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل،حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه ای، ضمن گرامی‌داشت روز جمهوری اسلامی ایران، این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و پیروی مردم از ولایت فقیه را از عوامل پیدایش و خلق چنین تاریخ شگرفی عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸، گفت: این حضور حماسی، مهر تأییدی بر نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود و به جهانیان نشان داد که مردم ایران خواهان برپایی حکومتی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه از عمر خود، با وجود توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی، به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف دست یافته است، تصریح کرد: این دستاوردها، مرهون اراده و همبستگی مردم و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

جعفرزاده در ادامه به نقش مهم مردم در تداوم و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم ایران همواره با حضور در صحنه‌های مختلف، از جمله انتخابات، نشان داده‌اند که پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و از نظام خود با تمام توان دفاع خواهند کرد.

وی در پایان، ۱۲ فروردین را روز تجلی مردم‌سالاری دینی در تاریخ ایران اسلامی دانست و از مردم ولایتمدار استان اردبیل دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی روز جمهوری اسلامی، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha