دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار فرمانده انتظامی قم با آیت الله العظمی سبحانی

حضرت آیت الله سبحانی بر ضرورت حرمت ماه رمضان و سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام در روز ۱۳ فروردین تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله سبحانی در دیدار سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به روز ۱۳ فروردین و تقارن آن با سالروز شهادت امیر المومنین(ع) گفتند: نحس بودن روز ۱۳ فروردین امری موهوم است و بنابراین ۱۳ و ۱۴ یکی است و امام علی (ع) در روز ۱۳ رجب متولد شده اند.

به گفته این مرجع تقلید، شخصی خدمت امام حسن عسکری(ع) رسید و عرض کرد امروز روز ۱۳ است و من گرفتار شر بودم، امام فرمودند روز ۱۳ و هیچ یک از روزهای ماه شر نیست بلکه عمل تو شر بوده ا

حضرت آیت الله سبحانی با تأکید بر اصلاح فرهنگ جامعه، اظهار کردند: روز ۱۳ فروردین که به روز طبیعت معروف است، زمان استفاده مطلوب از مواهب و نعمت‌های خدادی است نه اینکه زمین و کشت زارها را خراب کنند و از بین ببرند، ان شاءالله در این روز مقید باشیم و حرمت ماه رمضان و سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام را نگه داریم.

معظم له با اشاره به حدیث نبوی "نعمتان مجهولتان، الصحه و الامان" گفتند: پلیس تأمین کننده امنیت و خدمتگزاری است که خدمات اساسی به مردم ارائه می‌دهد، بنابراین هرگز کار خود را کوچک مپندارید.

این مرجع معظم تقلید با اشاره به تعداد بالای فوت شدگان و مصدومان حوادث رانندگی در تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کردند: تعطیلات نوروز برای دید و بازدید خانواده‌ها و صله رحم است نه اینکه با این قدر کشته و مصدوم خانواده‌ها داغدار شوند و کار پلیس چند برابر؛ عید نوروز نباید همراه با مصیبت باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha