دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افروغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه بزرگ‌داشت مقاومت و حماسه صبر مردم غزه در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه بزرگ‌داشت مقاومت و حماسه صبر مردم غزه در بوشهر خبر داد و گفت: این ویژه برنامه در بخش های روایتگری انتقالی، تئاتر، خطاطی، نقاشی کودک، گروه سرود، پرده خوانی، مقاومت بوشهر و نمایشگاه عکس برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همه عالم، اعم از مسلمان و غیر مسلمان باید با هر نحوه که می شود صدای مردم ستم دیده و مظلوم غزه در سراسر جهان باشند تا بانیان این جنایات ناجوانمردانه، شرمگین هر دو عالم هستی شوند.

افروغ ادامه داد: در سراسر جهان باید بانگ دادخواهی مردم فلسطین و غزه سر داده شود و بی شک ملت فلسطین پیروز میدان خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به اهمیت ویژه غزه اشاره کرد و گفت: امروزه مسئله غزه به یک موضوع جهانی تبدیل شده است و همه مردم جهان به مظلومیت این ملت پی برده اند و خواهان توقف این جنایات رژیم صهیونسیتی علیه فلسطینیان شده اند.

افروغ گفت: از شنبه یازدهم فروردین ماه به مدت چهار شب از ساعت ۲۰ پذیرای مردم غیور و شهید پرور بوشهر در میدان رئیسعلی روبروی مجتمع فرهنگی هنری نهم دی هستیم.

وی در پایان افزود: این برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان،جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha