پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1147177
۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
بزرگترین محفل قرآنی بانوان جهان اسلام به اسم خیرات الحسان

حوزه/ مسؤل غرفه مکتب قرآن امام رضا(ع) گفت:‌ محفل خیرات الحسان متشکل شده از بانوانی که با دست خالی و بدون هیچ حمایتی سعی می‌کنند یک فعالیت قرآنی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، خانم پریسا صفامنش مسؤل غرفه مکتب قرآن امام رضا(ع)، در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت:‌ ما در این مکتب بزرگترین محفل قرآنی بانوان جهان اسلام به اسم خیرات الحسان را داریم. این محفل فعالیت اصلی‌اش درواقع تقدیر از بانوان تشکل ساز قرآنی در زمینه ملی و بین‌المللی است.

وی افزود:‌ این محفل متشکل شده از بانوانی که با دست خالی و بدون هیچ حمایتی سعی می‌کنند یک فعالیت قرآنی انجام دهند. این افراد، با جمع کردن دوستان و آشایان خود یک حرکت بزرگ قرآنی را انجام می‌دهند. در این محافل قرائت قرآن سهم شایانی دارد.

صفامنش ادامه داد:‌ اولین دوره این محفل از ماه مبارک رمضان سال گذشته شروع و در تالار وحدت برگزار شد. دوره دوم و سوم آن هم در سال ۱۴۰۲ برگزار شد و ان شاءالله در سال ۱۴۰۳ قبل از اینکه ماه مبارک رمضان تمام شود، چهارمین دوره آن را با یک رویداد قرآنی برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: هنگامی که ما در تالار وحدت اولین همایش خود را برگزار کردیم از کشورهای همسایه درخواست داشتند که در کشور آنان هم این مراسم را برگزار کنیم. کشورهایی مانند سوریه، ‌لبنان و عراق بسیار حمایت کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha