پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
یونچی

حوزه/ داور برنامه تلویزیونی"میدون" ضمن بازدید از قسمت های مختلف بخش حوزوی نمایشگاه قرآن نسبت به روزآمدی این بخش و توجه به مباحث نوین از سوی حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد.

علیرضا یونچی با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای حوزه در تهران، با بیان این که این دوره از نمایشگاه قرآن گرچه به لحاظ کمی اُفت پیدا کرده اما از حیث کیفی رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: اینکه ذهن حوزه به روز است و به مباحث نوین توجه دارد حقیقتاً ارزشمند و قابل تقدیر است و بنده این مساله را در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن به عینه مشاهده کردم.

وی با بیان این که دین و آیین ما، به روز، علمی و با رویکردی زیبا نسبت به پیشرفت بشریت است، گفت: در دین و مکتب ما، نوآوری و خلاقیت بسیار حائز اهمیت است و دانشمندان و علمای بزرگی همچون ابن سیناها و فخررازی ها حقیقتاً مایه فخر و مباهات ما هستند.

مدرس و فعال اقتصادی همچنین افزود: دشمنان از این می ترسند که در جامعه و کشور ما ابن سیناها تکرار شوند و این در حالی است که به لطف الهی این مهم رخ داده و امروز کشور ما در عرصه هایی چون مباحث الکترونیک، علوم روز و همچنین صنایع نظامی و دفاعی و دیگر رشته ها و بخش ها، رشد و پیشرفت خیره کننده ای داشته که افتخارآمیز است.

وی بیان داشت: دین و آیینی در دنیا پیدا نمی کنید که همچون دین اسلام، به روز، شفاف و متقن و قوی باشد و به خصوص در امور اقتصادی و کسب و کارهای دستورالعمل هایی دارد که در نهایت به نفع بشریت است، از جمله حرام بودن ربا و مذموم بودن گران فروشی و کم فروشی که در آیات قرآن نیز به صراحت این ها بیان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha