سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1147621
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
«برای پس از مرگم»

حوزه/ مستند «برای پس از مرگم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبدالرضا نعمت‌اللهی پرتره روحانی اندیشمند و عارف صفایی حائری مشهور به عین صاد امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ساعت ۱۶ از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مستند «برای پس از مرگم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبدالرضا نعمت‌اللهی پرتره روحانی اندیشمند و عارف صفایی حائری مشهور به عین صاد امروز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ساعت ۱۶ از شبکه مستند پخش می‌شود.

در این فیلم چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری همچون، محمدمهدی عسگرپور، منوچهر محمدی، نادر طالب‌زاده، علیرضا داودنژاد، خسرو باقری، بیژن بیرنگ، عبدالمجید معادی خواه، منیره صفایی، فروغ احراری، محسن بغدادی و... حضور دارند.

این فیلم نامزد بهترین کارگردانی، بهترین تدوین، بهترین پژوهش در بخش ملی شانزدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت و برنده جایزه ویژه شبکه مستند شده است.

ورود حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی صفایی حائری (عین. صاد)، نویسنده، عارف و اندیشمند معاصر در حوزه‌های مختلف هنری از جمله سینما و نیز نقد فیلمنامه‌ها ارتباطی عمیق بین او و اصحاب هنر، رسانه و سینما ایجاد کرده بود.

این مستند در گفت‌وگو با اهالی هنر، دوستان و دوستداران این روحانی می‌کوشد ابعاد ناشناخته‌تری از وجوه شخصیتی این عالم وارسته را روشن کند. «برای پس از مرگم» امروز ساعت ۱۶ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرارش روز بعد ساعت ۹ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha