چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
وزارت جهاد

حوزه/ در پی حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در بیانیه ای حمله ددمنشانه اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران ۱۶۹)

در آستانه یوم‌الله روز قدس و در ادامه ناکامی‌ها و شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم پوسیده و پوشالی اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت فلسطین، همزمان با سالروز شهادت مولای مظلومان، امیرمؤمنان علی علیه‌السلام، رژیم منحوس صهیونیستی، ناجوانمردانه و بر خلاف قوانین بین‌المللی، به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه حمله کرد که بر اثر آن، تعدادی از مستشاران و مدافعان حریم حرم مطهر عقیله بنی‌هاشم علیهاالسلام، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" و نیز ۵ تن از همرزمان آنان را به شهادت رساند.

بی‌شک سردمداران جنایتکار و کودکش این دولت غاصب و ظالم، با چنین جنایاتی، به عمر کثیف خود، زودتر از موعد مقرر، پایان خواهند داد و به یاری خداوند متعال، شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، ضمن محکومیت شدید این جنایت، شهادت مجاهدان راه آزادی قدس را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های این شهیدان و ملت آزاده و شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. واز خداوند متعال نابودی این غده سرطانی و اربابان و حامیان انسان کش را مسئلت دارم.

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ

سید حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی
۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha