سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علی اکبر نوایی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان گفت: حوزه علمیه خراسان در راهپیمایی روز قدس برای محکومیت این جنایت، با همه وجود شرکت و این دردمنشی ها را محکوم خواهد کرد و امیدواریم شهادت سرداران اسلام، جریان مقاومت اسلامی را بالنده تر کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر نوائی، استاد حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن محکومیت اقدام سفاکان اسرائیل در حمله به کنسولگری سفارت ایران و شهادت فرزندان اسلام و تسلیت ایام شهادت امیر مؤمنان(ع)، گفت: سیزدهم فروردین امسال و در روز شهادت امیرمؤمنان، حضرت علی(ع)، رژیم جلاد و سفاک اسرائیل در حمله به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی در دمشق عده ای از مستشاران و شخصیت های جهادی و مجاهد بزرگ کشورمان را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: این ضایعه مؤلمه و غمبار را تسلیت عرض نموده و امیدواریم خون های به ناحق ریخته این مجاهدین حق، موجی و طوفان ایجاد کند که اضافه بر طوفان الاقصی شده و رژیم صهیونیستی را همراه با موج خود به نابودی بکشاند.

استاد حوزه علمیه خراسان با بیان این که سرداران گرانقدری همچون سردار زاهدی، سردار حاجی رحیمی و یارانشان به شهادت رسیدند که شهادت این یاران دیرین نظام و انقلاب اسلامی که در راه آرمان ها می کوشیدند، برای ما سخت و سنگین است، تصریح کرد: اسرائیل یک دولت تشکیل شده از دول استعماری است؛ یعنی دولت هایی مانند انگلستان، فرانسه و کشورهای اروپایی دیگر در آن روزها این جرثومه فساد را ایجاد کردند که تا به امروز امتداد یافته و به نسل کشی و جنایت های خود ادامه داده و فساد و فسادگری ایجاد نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین نوائی ادامه داد: یکی از وسائل پیشرفت یهود، افساد و آدم کشی بوده و آنان همواره به آدم کشی روی آوردند و از این جهت بود که هیتلر گفته بود هر کجا را که انسان بشکافد، میلیون ها یهودی داخل آن در حال افسادند.

وی ضمن محکومیت این حمله دردمنشانه به کنسولگری ایران در دمشق، خاطرنشان کرد: خوی وحشی گری و کشت و کشتار و جنایتکاری سبب شد دیروز فرزندان رشید اسلام در سوریه به شهادت برسند، بنابراین خوی توحش و وحشی گری و قتل و جنایت در اسرائیل و صهیونیست ها یک خوی دائمی است و دوام خوی وحشی گری این رژیم سفاک سبب این حرکت شد.

حجت الاسلام والمسلمین نوائی، این حرکت رژیم صهیونیستی را نتیجه شکست هایی دانست که در غزه و در جریان مبارزه حماس گرفتار آن شدند و ابراز کرد: در جریان جنگ غزه، دولت غاصب صهیونیستی هیچ دستاوردی نداشت و از طوفان الاقصی ضربه سهمگین و غیرقابل ترمیمی مبتلا شد آنطور که در طول این جنگ، افراد و نیروهای بسیاری از فرماندهان نظامی و سربازان آنان با عنایت پروردگار به هلاکت رسیدند.

استاد حوزه علمیه خراسان با بیان این که زیرساخت های اقتصادی و فرهنگ استعماری رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه نابود و ضربه های سنگینی به آنان وارد شده است، عنوان کرد: آنان برای جبران این شکست ها، به مقاومت اسرائیل و سفارت حمله می کنند و خوی وحشی گری خود را نشان می هند که این خلاف کنوانسیون و اصول بین المللی است.

وی با بیان این که با شهادت شهدای ما خون تازه ای در رگ های امت اسلامی به جوش خواهد آمد و در روز قدس همه ملت های اسلامی در سراسر کره زمین به صحنه خواهند آمد و همه نشان می دهد مرگ و نابودی اسرائیل نزدیک است، گفت: ملت های آزاده دنیا در برابر مکر، خدعه و نیرنگی که به واسطه دشمنان صورت می گیرد ساکت نخواهند بود و این رژیم پوشالی و غاصب را محکوم می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نوائی با بیان این که در برابر این جنایت طبیعی است کشورهای غربی سکوت کنند زیراکه خود آنان رژیم اسرائیل را بوجود آوردند و اگر تصمیمی در سازمان ملل صورت بگیرد، وتو آمریکا را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم شهادت سرداران، جریان مقاومت اسلامی را بالنده تر کند و رشد حرکت های اسلامی در منطقه افزوده شود و حیات ننگین رژیم اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار بگیرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که حوزه علمیه خراسان در راهپیمایی روز قدس برای ابراز اظهارات پاک و محکومیت این جنایت، با همه وجود شرکت و این دردمنشی ها را محکوم خواهد کرد، افزود: امیدواریم فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید تسریع شود و در فرصت نه چندان دور، شاهد شکست اسرائیل و نابودی این رژیم جلاد و سفاک باشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha