سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیرحوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان به حضور مردم و حوزویان در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و این حضور با شکوه را، بخشی از پاسخ ایران به جنایات‌های رژیم جعلی اسرائیل دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در سوریه، به حضور مردم و حوزویان در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

«إِنَّ اللَّهَ اشتَریمِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ...» (توبه/۱۱۱)

در سالروز شهادت مولی الموحدین، حضرت علی علیه السلام و ایام قدر و در آستانه وعده سالانه و قیام جهانی مظلومان دنیا علیه رژیم دور از شرافت و تروریست صهیونیستی، بار دیگر شاهد ددمنشی این گرگ صفت های عالم برضد ملت رشید ایران اسلامی هستیم.

جنایت امروز اسرائیل خون آشام، این غده سرطانی منطقه، و به شهادت رساندن عده ای از خوبان کشورمان به خصوص سردار سرافراز، شهید زاهدی، نشان داد که ریشه کن کردن این رژیم منحوس باید با قدرت و قوت دنبال شود و انشاالله به وعده نابودی آن نزدیک شده ایم.

حوزه علمیه خراسان ضمن تسلیت از دست دادن تعدادی از هموطنان خادم ملت در کنسولگری ایران در دمشق و تبریک شهادت ایشان به ویژه سردار با افتخار، شهید زاهدی، حاج رحیمی و سایر شهدای این جنایت صهیونیستی، تاکید دارد که اولا تدابیر امنیتی و نظامی بر اساس منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب از انتظارات منطقی و انقلابی است و از سوی دیگر نیز، ددمنشی ها و دست درازی های تروریست های اسرائیلی پاسخی قاطع، عاجل و بازدارنده می خواهد.

از طرفی، مردم شهیدپرور و انقلابی به خصوص حوزویان ولایتمدار و در صحنه، با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، پاسخی قاطع به جنایت های اسرائیل تروریست داده و در برچیده شدن بساط ظلم صهیونیست و نابودی این شیطان رجیم، سهیم خواهند بود.

در این شب های تقدیر با درخواست تعجیل در فرج حضرت بقیه الله(عج) و دعا برای موفقیت جبهه مقاومت، در انتظار نابودی رژیم منحوس و تفکر الحادی صهیونیستی و همفکران و همراهان آن هستیم.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha