دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روز قدس

حوزه/ مردم همیشه در صحنه و آزادی‌خواه خراسان جنوبی در آخرین جمعه رمضان با شعار طوفان الاحرار در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: راهپیمایی روز قدس در استان همزمان با کشور در جمعه آخر ماه رمضان مصادف با ۱۷ فروردین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مشرفی افزود: این راهپیمایی در مرکز استان از ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر آغاز و به مسجد امام حسین (ع) ختم می‌شود و در دیگر شهرستان‌ها نیز در ساعت‌های ۹ و نیم، ۱۰ و ده و نیم آغاز می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط و جنایات گسترده اخیر رژیم صهیونیستی، ملت ایران همواره با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از این رژیم را اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، ملت ایران بیش از قبل خواستار نابودی این رژیم و گرفتن انتقامی سخت هستند.

حجت‌الاسلام مشرفی افزود: از آنجایی که بخش‌های کنسولی سفارت جزئی از خاک کشوری که در آنجا سفارت دارد حساب می‌شود بنابراین حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران، حمله به خود ایران بود و فکر می‌کردند می‌توانند شکست‌های پیاپی خود را با این حرکت سرپوش بگذارند در حالی که در باتلاق شکست فرو رفته‌اند و هرچه دست و پا بزنند فایده‌ای ندارد.

وی گفت: تدابیر لازم برای گرفتن انتقام اندیشیده شده و در زمان مناسب انتقامی سخت و پشیمان کننده برای رژیم صهیونیستی داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha