سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1147758
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
حجت الاسلام محمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی ویژه‌برنامه‌های روز جهانی قدس در مشهد را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام محمد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پیرامون برنامه‌های فرهنگی روز جهانی قدس در این شهر، اظهار داشت: رویداد تاریخی نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، دنباله همان نهضت استکبارستیزی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه با تدبیر امام خمینی(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز قدس نام‌گذاری شده است، افزود: امسال در روز جهانی قدس مردم مظلوم فلسطین و غزه مقاوم زیر سنگین‌ترین آماج حملات دیوانه‌وار و وحشیانه‌ی رژیم حیوان‌صفت و کودک کش صهیونیستی قرار دارند، لذا مردم بصیر و همیشه درصحنه استان باانگیزه دوچندان و گام‌های استوار در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن محکومیت شدید حمله اخیر رژیم پلید صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران و مستشاران ایران، تصریح کرد: راهپیمایی باشکوه روز جهانی‌ قدس که با عنوان طوفان‌الاحرار نام‌گذاری شده، در روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه در بیش از ۱۵۰ نقطه استان خراسان رضوی برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: این مراسم در مشهد مقدس ساعت ۹ صبح از میدان ۱۵ خرداد به‌طرف حرم مطهر رضوی ادامه دارد و پس از اجتماع در رواق امام خمینی(ره)، سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد و پس از قرائت قطعنامه، نماز جمعه به امامت آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان اقامه خواهد شد.

وی به برنامه‌های این شورا در سطح استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: تهیه شعارهایی به زبان عربی با هماهنگی کانون فرهنگی شهیدالقدس و جامعه‌المصطفی‌العالمیه و استقرار تماشاخانه و برپایی ایستگاه نقاشی کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مسیر راهپیمایی از جمله اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

وی اذعان کرد: برگزاری پرسمان انقلاب اسلامی و مقاومت، برپایی نمایشگاه در صحن قدس، دعوت از سخنرانان جبهه مقاومت اسلامی کشورهای مسلمان و گروهای سرود لبنانی، تولیدات فضای مجازی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی از دیگر ویژه‌برنامه‌های روز قدس می‌باشد.

وی اضافه کرد: در حاشیه راهپیمایی روز قدس غرفه دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها، با توجه به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی امسال با حضور کودکان و نوجوانان و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برپا می‌شود.

حجت الاسلام سلطانی خاطرنشان کرد: فضا آرایی شهری در روز راهپیمایی، چاپ بنر شهدای غزه و مقاومت و همکاری با نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مردم‌نهاد در برپایی غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه جنایات رژیم صهیونیستی، شهدای غزه و مظلومیت مردم فلسطین در حاشیه مسیر راهپیمایی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی استان در این روز است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha