سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی

حوزه/ استاندار خراسان رضوی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

روز قدس، روز قدرت اسلام است." امام خمینی (ره)

روز قدس، روز مقاومت مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روزی که با حضور همه مسلمانان جهان از چهره کریه صهیونیست کودک کش، آمریکای جنایتکار و هم پیمانان آنها پرده برداشته می‌شود و پوشالی بودن حمایت از حقوق بشر را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ مسئله‌ فلسطین، مسئله‌ اوّل دنیای اسلام است.

در حقیقت روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان در حمایت از فلسطین است.

بی شک با وضعیت سیاسی جهان به ویژه خاورمیانه و توطئه‌های آمریکا و هم دستانش حضور در راهپیمایی روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است که وحدت مسلمانان را نشان خواهد داد.

رژیم اشغالگر قدس که سابقه جنایات متعدد وحشیانه در حیات زالو صفتانه خود دارد، اینک، جری تر و گستاخ تر از همیشه، بیمارستان‌ها، مهد کودک‌ها و اماکن دیپلماتیک را هدف حملات خود قرار داده و حتی کاروان امدادگران و روزنامه‌نگاران را زیر بمباران‌های مرگبار گرفته است.

در دنیای کفر و ظلم فعلی، مسلمانان هیچ راهی جز ایستادگی و مقاومت ندارند، باید به پا خیزند و روز قدس را غنیمت شمارند تا پرچمدار آزادی و مبارزه با استکبار شوند.

اینجانب در آستانه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان و تعهد به انتقام خون پاک شهیدان سرداران سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، همدانی، رضوی، زاهدی، حاج رحیمی و سایر شهدای اخیر در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از آحاد مردم ولایتمدار خراسان رضوی دعوت می‌نمایم تا همگام با مردم روزه دار و خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر داده تا با حضوری قدرتمند در راهپیمائی، شاهد تضعیف آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل جهان اسلام باشیم.

یعقوبعلی نظری

استاندار خراسان رضوی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha